همشهری آنلاین: هفته دهم لیگ برتر فوتسال عصر روز یکشنبه (۲۳ آبان) با برگزاری ۷ دیدار در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که طی آن تیم‌های گیتی پسند، تاسیسات و دبیری به بردهای ارزشمندی دست یافتند.

futsal

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حساس‌ترین بازی این هفته تیم‌های گیتی‌پسند و مس سونگون در سالن پیروزی اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار مهیج در نهایت با برتری گیتی‌پسند به پایان رسید تا شاگردان رضا لک به دهمین برد پیاپی خود دست پیدا کنند.

در تبریز دبیری در شرایطی که با یک گل از شهرداری ساوه عقب افتاد، حریف خود را گلباران کرد و با درخشش احمدی و فخیم ۷ بر ۲ به پیروزی رسید تا به روند خوب خود ادامه دهد.

تاسیسات در دومین بازی پیاپی خارج از خانه دست به کار بزرگی زد و حفاری قدرتمند را با شکست روبرو کرد تا برای حریف هفته آینده‌اش، گیتی‌پسند خط و نشان بکشد.

در کرج تیم مقاومت البرز در دیداری که نیمه دوم آن به دلیل قطع برق برای دقایقی متوقف شد، آذرخش را با سه گل شکست داد و به اوضاع خود در جدول بهبود بخشید.

ارژن هم در شیراز با همین نتیجه فرش آرا شکست داد تا مشهدی‌ها بار دیگر به شکست سلام کرده و شرایط بدی در جدول پیدا کنند.

در قزوین فرهاد کشاورز نتوانست نسخه پیروزی را برای طرح و توسعه بپیچد و این تیم، یاسین پیشرو را که هفته‌ها بود رنگ پیروزی را ندیده بود از بحران درآورد.

در آخرین بازی هم تیم‌های شهروند ساری و دانشگاه آزاد به مصاف هم رفتند. این دیدار که نیمه اول آن با برتری ۴ بر یک دانشگاه به پایان رسید، در پایان با برتری ۸ بر ۶ شهروند ساری همراه بود.

  • جدول رده‌بندي

1- گيتي‌پسند، 30 امتياز


2- دبيري، 21 امتياز، تفاضل گل 12


3- تاسيسات دريايي، 21 امتياز، تفاضل گل 6


4- مس سونگون، 20 امتياز


5- حفاري خوزستان، 19 امتياز

 

کد خبر 352636

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha